Faq

Διαδικασία Παραγγελίας - Βήματα

Για να προσθέσετε ένα είδος στο καλάθι των αγορών σας, θα πρέπει να επιλέξετε οπωσδήποτε μέγεθος. Στη συνέχεια, επιλέγοντας «Προσθήκη στο καλάθι», στέλνετε στο «καλάθι» των αγορών σας, «ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ» το προϊόν που επιθυμείτε. Αν θέλετε μπορείτε να συνεχίσετε τις αγορές σας, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία και προσθέτοντας είδη στο καλάθι αγορών σας,

Wishlist

Εάν επιλέξετε να στείλετε προϊόντα στη «wishlist» και όχι στο «καλάθι», δημιουργείτε μια πιθανή λίστα αγορών, στην οποία μπορείτε να ανατρέξετε οποτεδήποτε το επιθυμείτε, να προχωρήσετε απ’ ευθείας σε παραγγελία όλων των ειδών που υπάρχουν στη wishlist ή του καθενός χωριστά, ή ακόμη να την μοιραστείτε με τους φίλους σας. Υπάρχει η δυνατότητα διαγραφής ειδών από την «Wishlist», αλλά και αλλαγής της.

Ολοκλήρωση αγοράς

Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα της παραγγελίας σας, θα πρέπει να επιλέξετε ΤΑΜΕΙΟ. Στο βήμα αυτό περιγράφονται ορισμένες χρήσιμες προϊοντικές πληροφορίες, όπως ο κωδικός του είδους, η αναλυτική του περιγραφή, το μέγεθος που επιλέξατε, η αρχική λιανική τιμή, η έκπτωση εάν υπάρχει, η τιμή μονάδας, η ποσότητα και τέλος ανά γραμμή, το πληρωτέο ποσό με ΦΠΑ. Σε αυτό το στάδιο, μπορείτε να αλλάξετε την επιθυμητή ποσότητα αγοράς, για το κάθε είδος, ή να διαγράψετε από το καλάθι των αγορών σας, «ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ» κάποιο είδος.

Διεύθυνση

Στο στάδιο αυτό σας ζητείται να ορίσετε τη διεύθυνση παράδοσης της παραγγελίας σας, στο διαθέσιμο πεδίο «Επιπρόσθετες Πληροφορίες» έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε κάποια επιπλέον πληροφορία ή σχόλιο, που μπορεί να βοηθήσει στη συνέχεια, την εκτέλεση της παραγγελίας σας. Η επιχείρηση μας δεν έχει ευθύνη εάν η διεύθυνση παράδοσης είναι λάθος, ή ελλιπής. Επιπρόσθετα δεν παραδίδουμε σε ταχυδρομικές θυρίδες.

Καταχώρηση Παραγγελίας

Στο στάδιο αυτό ξεκινά η διαδικασία αποδοχής, επεξεργασίας και εκτέλεσης της παραγγελίας σας, καθώς και η ενημέρωση σας, για την εξέλιξη της αγοράς σας. Με την υποβολή της παραγγελίας σας, ενημερώνεστε αμέσως με e-mail το οποίο αναφέρει τον αριθμό της παραγγελίας, περιγραφή των προϊόντων και κάθε χρήσιμη πληροφορία σχετική με την παραγγελία σας. Το email αυτό είναι γνωστοποίηση παραλαβής και όχι εκτέλεσης της παραγγελίας σας.

Η επιχείρηση μας δεν μπορεί να εγγυηθεί για τη διαθεσιμότητα των προβαλλόμενων προϊόντων. Ωστόσο δεσμεύεται για την έγκαιρη ενημέρωση των χρηστών, περί της μη διαθεσιμότητάς τους.

Περίπτωση με Δυνατότητα Συνολικής Αποδοχής και Εκτέλεσης της Παραγγελίας.

Αν μετά τον έλεγχο διαθεσιμότητας των αποθεμάτων, διαπιστωθεί ότι όλα τα είδη της παραγγελίας υπάρχουν, στέλνεται σε εσάς το σχετικό e-mail, για την επιβεβαίωση και αποδοχή της παραγγελίας σας.

Αν το διαθέσιμο υπόλοιπο της χρεωστικής/ πιστωτικής σας κάρτας είναι μεγαλύτερο από την αξία της παραγγελίας σας, η κάρτα σας θα χρεωθεί με το ποσό το οποίο είχε δεσμευτεί, όταν κάνατε την παραγγελία σας.

Στο στάδιο πλέον της αποστολής των προϊόντων, ενημερώνεστε για το πως εξελίσσεται η μεταφορά αυτών. Στέλνεται σε εσάς ο κωδικός αριθμός της εταιρίας ταχυμεταφοράς που συνοδεύει την παραγγελία σας κατά την αποστολή, ώστε να έχετε τη δυνατότητα με την αναφορά σ’ αυτόν τον αριθμό, να παρακολουθείτε την εξέλιξη της αποστολής.

Η παραλαβή της παραγγελίας σας πραγματοποιείται εντός 9 εργάσιμων ημερών από την αποδοχή της. Αν για οποιοδήποτε λόγο, όπως ανωτέρα βία, προβλήματα στις μεταφορές, κ.α., υπάρξει καθυστέρηση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Η αγορά σας ολοκληρώνεται με την παράδοση των προϊόντων. Το τελικό παραστατικό, θα σας δοθεί με την παραλαβή της.

Περίπτωση Δυνατότητας Μερικής Αποδοχής της Παραγγελίας

Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν υπάρχουν διαθέσιμα υπόλοιπα για ορισμένα από τα είδη που περιλαμβάνονται στην παραγγελία σας, λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail, που σας πληροφορεί για τα είδη που μπορούν να εκτελεστούν. Εάν δεν επικοινωνήσετε μαζί μας με email, ή τηλεφωνικά μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα, για να μας δηλώσετε ότι δεν επιθυμείτε πλέον την εκτέλεση της τροποποιημένης παραγγελίας σας, θεωρούμε ότι την αποδέχεστε και εκτελείται κανονικά.

Στην περίπτωση αυτή, θα πραγματοποιηθεί επιστροφή της διαφοράς του ποσού που προέκυψε από τη μεταβολή της παραγγελίας σας, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής σας.

Εάν δεν επιθυμείτε τη μερική εκτέλεση της παραγγελίας σας, αλλά τη συνολική ακύρωσή της, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας με σχετικό e-mail, ή τηλεφωνικά. Στη συνέχεια θα ακυρωθεί η συνολική σας παραγγελία και θα πραγματοποιηθεί επιστροφή ολόκληρου του ποσού, είτε στην κάρτα σας, είτε στον PayPal λογαριασμό σας.

Περίπτωση Συνολικής Αδυναμίας Αποδοχής Παραγγελίας

Στην περίπτωση που δεν επιβεβαιωθεί ολόκληρη η παραγγελία σας, λόγω έλλειψης αποθεμάτων, θα σας σταλεί e-mail, για την πληροφόρησή σας. Θα ακυρωθεί η παραγγελία σας και θα πραγματοποιηθεί επιστροφή του δεσμευμένου ποσού είτε στην κάρτας σας, είτε στον PayPal λογαριασμό σας.

Αντικαταβολή

Η εξόφληση γίνεται στον εκπρόσωπο της εταιρείας Courier με την παραλαβή των προϊόντων σας. Για πληρωμή με αντικαταβολή δεν επιβαρύνεστε με επιπλέον έξοδα.

Με τη χρέωση της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας

Εάν επιλέξετε πληρωμή με χρεωστική / πιστωτική κάρτα, αποδεκτές κάρτες είναι οι Visa, MasterCard, Maestro, Diners. Η συναλλαγή για την έγκριση της πληρωμής θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον της Viva Payments, η οποία διασφαλίζει την ασφάλεια της συναλλαγής, με τα πλέον σύγχρονα και πιστοποιημένα συστήματα κρυπτογράφησης. Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν αποθηκεύονται καθόλου τα τραπεζικά σας δεδομένα, και δεν αποθηκεύει πληροφορίες σχετικές με την τράπεζα σας ή με την πιστωτική σας κάρτα, παρά μόνο η αναφορά προς την συναλλαγή που έγινε. Επομένως παρακαλείσθε να εισάγετε τις λεπτομέρειες σχετικά με την πληρωμή σας σε κάθε παραγγελία που πραγματοποιείτε σε μας. Σε περίπτωση που η πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτα δεν εγκριθεί από την τράπεζα σας, η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία σας.

Μέσω του λογαριασμού που διατηρείτε στην υπηρεσία της Paypal

Επιλέγοντας πληρωμή με PayPal, σας δίνουμε τη δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας τον ασφαλέστερο και πιο διαδεδομένο τρόπο πληρωμής παγκοσμίως. Μόλις ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση όλων των υπολοίπων στοιχείων που απαιτούνται για την καταχώρηση της παραγγελίας θα μεταφερθείτε αυτόματα στο ασφαλές site του Paypal, από όπου θα έχετε τη δυνατότητα είτε να συμπληρώσετε απευθείας τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας είτε να κάνετε login στον ήδη υπάρχοντα Paypal λογαριασμό σας και να χρησιμοποιήσετε με μόλις ένα κλικ τα αποθηκευμένα στοιχεία σας. Από μέρους μας δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση εάν επιλέξετε αυτό τον τρόπο πληρωμής.

Μέσω του λογαριασμού που διατηρείτε στην υπηρεσία της Viva Wallet

Πληρώστε απευθείας μέσω του Viva Wallet σας. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται απευθείας πληρωμές μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος του Viva Wallet.

Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων

Εάν για οποιοδήποτε λόγο δεν μείνετε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να υπαναχωρήσετε και να επιστρέψετε τα προϊόντα εφόσον τηρήσετε την ακόλουθη διαδικασία.

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης εντός αποκλειστικής προθεσμίας 30 ημερολογιακών ημερών, από την ημέρα που εσείς ή ένα τρίτο υποδεικνυόμενο από εσάς πρόσωπο, παρέλαβε τα προϊόντα.

Εντός της παραπάνω προθεσμίας οφείλετε να ενημερώσετε την επιχείρηση, για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, με την αποστολή σαφούς δήλωσης υπαναχώρησης. Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να στείλετε πλήρως συμπληρωμένη, την ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ή την ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Θα πρέπει να συμπληρωθεί πλήρως με όλα τα απαραίτητα στοιχεία όπως όνομα και επώνυμο, email, τηλέφωνο επικοινωνίας, τον αριθμό παραγγελίας και στο πεδίο «Δήλωση Υπαναχώρησης», για να δηλώσετε την άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης.

Στο ίδιο πεδίο μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε και οτιδήποτε άλλο θέλετε να περιγράψετε εσείς ως σχόλιο.

Σε περίπτωση που πληρώσατε με αντικαταβολή, στη ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ θα πρέπει να συμπληρώσετε επίσης και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό τραπέζης, (αριθμό λογαριασμού, ΙΒΑΝ του ιδίου λογαριασμού και όνομα δικαιούχου), στον οποίο θα σας πιστωθούν τα χρήματα της επιστρεφόμενης αγοράς.

Τη φόρμα επιστροφής, μπορείτε επίσης να τη βρείτε στη συσκευασία παράδοσης της παραγγελίας σας. Εάν το προτιμάτε, μπορείτε να την στείλετε με email.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να τοποθετήσετε τη φόρμα επιστροφής πλήρως συμπληρωμένη μαζί με το/τα προϊόν/ προϊόντα προς επιστροφή, στην αρχική τους συσκευασία.

Για την Ελλάδα.

Eπισκεφθείτε την ιστοσελίδα Γενική Ταχυδρομική εισάγετε τον αριθμό φορτωτικής της παραγγελίας σας και βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας του κοντινότερου υποκαταστήματος. Εναλλακτικά, εάν δυσκολεύεστε να βρείτε κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας, καλέστε στα κεντρικά, στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Για την Κύπρο.

Eπισκεφθείτε την ιστοσελίδα εισάγετε τον αριθμό φορτωτικής της παραγγελίας σας και βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας του κοντινότερου υποκαταστήματος Αcs Courier. Εναλλακτικά, εάν δυσκολεύεστε να βρείτε κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας, καλέστε στα κεντρικά, στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Εάν χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία της Γενική Ταχυδρομική, ΕΛΤΑ Courier, ACS Courier για την Ελλάδα και της ACS Courier για την Κύπρο, έχετε ΔΩΡΕΑΝ έξοδα επιστροφής. Δεν αναλαμβάνουμε κόστος και ευθύνη για είδη που επιστρέφονται με άλλο τρόπο, εκτός των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς Γενική Ταχυδρομική, ΕΛΤΑ Courier, ACS Courier για την Ελλάδα και της ACS Courier για την Κύπρο εταιριών με τις οποίες συνεργαζόμαστε.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να επιστρέψετε το/τα είδος/ είδη της παραγγελίας σας με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν εσάς. Επιπλέον, σε αυτή την περίπτωση, δεν φέρουμε καμία ευθύνη για πιθανή απώλεια, ή καταστροφή του δέματος.

Εσείς φέρετε την ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των προϊόντων, που θα προκύψει από τον δικό σας ακατάλληλο χειρισμό.

Κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων, η επιχείρηση μας θα προβεί σε έλεγχο της κατάστασης αυτών. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα, θα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα, (εκτός της δοκιμής τους για τη βεβαίωση του σωστού νούμερου) και να βρίσκονται στην άριστη κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, τόσο τα ίδια, όσο και τα υλικά συσκευασίας τους και οι ειδικές σημάνσεις τους, (καρτελάκια). Η ποιότητα της επανα-συσκευασίας του προϊόντος αποτελεί δική σας ευθύνη.

Δικαιούμαστε ωστόσο να καθυστερήσουμε την επιστροφή των χρημάτων, μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα και ελέγξουμε την κατάσταση τους, η οποία θα πρέπει να είναι άριστη, όπως ήταν κατά την αποστολή τους.

Eλλιπή, κατεστραμμένα, φθαρμένα, λερωμένα είδη, που αντικειμενικά αξιολογούμε ότι έχουν χρησιμοποιηθεί, δεν θα γίνονται δεκτά και θα επιστρέφονται στον πελάτη.

Εάν τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία και όροι, η επιχείρηση μας θα εγκρίνει την επιστροφή των προϊόντων και θα σας επιστραφεί η αξία των προϊόντων, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που έγινε η ενημέρωση για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης.

Επιστροφή Εσφαλμένων ή Ελαττωματικών Προϊόντων

Σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν ή υπήρξε σφάλμα κατά την εκτέλεση της παραγγελίας σας, όπως για παράδειγμα αποστολή λάθους κωδικού, μεγέθους κ.α., σε σχέση με αυτό που παραγγείλατε, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την επιστροφή του, με την προαναφερόμενη ίδια διαδικασία των επιστροφών.

Κατά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος, η επιχείρηση μας θα προβεί σε έλεγχο της κατάστασης αυτού και στη διαπίστωση του ελαττώματος ή του σφάλματος στην εκτέλεση της παραγγελίας.

Εάν επιθυμείτε αντικατάσταση με άλλο προϊόν, θα πρέπει να προχωρήσετε σε νέα παραγγελία, φυσικά χωρίς χρέωση μεταφορικών. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα εάν επιθυμείτε το είδος που αρχικά παραγγείλατε σε άλλο μέγεθος ή χρώμα, να έχει εξαντληθεί.

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε την αντικατάσταση του προϊόντος ή αυτή δεν είναι δυνατή εξαιτίας έλλειψης διαθεσιμότητας, θα σας επιστρέψουμε το ποσό ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής σας. Η ακριβής διαδικασία ακολουθεί στην επόμενη ενότητα «Επιστροφές Χρημάτων».

Επιστροφές Χρημάτων

Με την παραλαβή του επιστρεφόμενου είδους ξεκινάει η διαδικασία έγκρισης της επιστροφής. Η διαδικασία ελέγχου του προϊόντος και επιστροφής των χρημάτων σας. Τα προϊόντα ελέγχονται ως προς το αν πληρούν τους προαναφερόμενους όρους και προϋποθέσεις.

Εφόσον η επιστροφή γίνει δεκτή, θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά, για την επιστροφή των χρημάτων σας ανάλογα με τον αρχικό τρόπο πληρωμής σας. Η επιχείρηση μας θα προβαίνει στην προβλεπόμενη σύμφωνα με τα παραπάνω επιστροφή χρημάτων, χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που χρησιμοποιήσατε στην αρχική σας συναλλαγή.

Επιστροφές χρημάτων σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα

Μόλις γίνει δεκτή η επιστροφή της παραγγελίας σας ξεκινά η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας. Θα ολοκληρωθεί με την πίστωση του ποσού στην κάρτα σας.

Επιστροφές χρημάτων σε περίπτωση πληρωμής με PayPal

Θα πραγματοποιηθεί με πίστωση του ποσού στον PayPal λογαριασμό σας.

Επιστροφές χρημάτων σε περίπτωση πληρωμής με Αντικαταβολή.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει στον αριθμό λογαριασμού που θα μας δηλώσετε στην Φόρμα Επιστροφής. Θα σας ζητηθεί να μας καταγράψετε το όνομα της τράπεζας, το όνομα κατόχου του λογαριασμού και τον κωδικό IBAN. Τις ανωτέρω πληροφορίες θα μας τις γράψετε στη «ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ». Μπορείτε να βρείτε αυτές τις πληροφορίες στο statement του λογαριασμού σας, ή να τις ζητήσετε από την τράπεζά σας. Μπορείτε να ελέγξετε την πίστωση του ποσού στον online τραπεζικό σας λογαριασμό, ή επικοινωνώντας με την τράπεζα.

Έξοδα Αποστολής

Για παράδοση προϊόντων συνολικής αξίας 45 ευρώ και άνω, τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ. Για παράδοση συνολικής αξίας κάτω των 45 ευρώ, η χρέωση των μεταφορικών είναι 5 ευρώ χωρίς επιπλέον έξοδα, σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή.

Ενδέχεται να διαφοροποιήσουμε τις χρεώσεις των μεταφορικών που εμφανίζονται στο e-shop μας, οποιαδήποτε στιγμή και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση.

Χρόνος Παράδοσης για την Ελλάδα

Ο χρόνος παράδοσης είναι 9 εργάσιμες ημέρες, αφότου σας επιβεβαιώσουμε με email, ότι λάβαμε την παραγγελία σας. Οι χρόνοι παράδοσης αναφέρονται σε εργάσιμες ημέρες. Ως εργάσιμες ημέρες θεωρούνται οι Δευτέρα έως Παρασκευή, με εξαίρεση τις δημόσιες αργίες στην Ελλάδα.
Ο ανωτέρω χρόνος παράδοσης των 9 εργάσιμων ημερών, για τις «απομακρυσμένες» και «δυσπρόσιτες» περιοχές, αυξάνεται σε επιπλέον 1-2 εργάσιμες ημέρες.

Χρόνος Παράδοσης για την Κύπρο

Ο χρόνος παράδοσης είναι 14 εργάσιμες ημέρες, αφότου σας επιβεβαιώσουμε με email, ότι λάβαμε την παραγγελία σας. Οι χρόνοι παράδοσης αναφέρονται σε εργάσιμες ημέρες. Ως εργάσιμες ημέρες θεωρούνται οι Δευτέρα έως Παρασκευή, με εξαίρεση τις δημόσιες αργίες στην Ελλάδα και στην εκάστοτε χώρα αποστολής της παραγγελίας.

Παραδόσεις παραγγελιών στην Ελλάδα

H  επιχείρησή μας συνεργάζεται με την Γενική Ταχυδρομική. Οι παραδόσεις των παραγγελιών πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Παρασκευή, 10:00-18:00.

Η courier, θα παραδώσει την παραγγελία σας στις προαναφερόμενες εργάσιμες ημέρες και ώρες. Σε περίπτωση αδυναμίας παράδοσης την πρώτη ημέρα, λόγω απουσίας του παραλήπτη, θα επικολληθεί αυτοκόλλητο σε εμφανές σημείο στην είσοδο της οικίας, ενώ θα επιδιώξει την παράδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Εάν και πάλι υπάρξει αδυναμία παράδοσης, τότε θα προσπαθήσει να έρθει σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας, ή θα αποστείλει SMS.

Εάν η πληρωμή έγινε με αντικαταβολή, κατά τη στιγμή της παράδοσης θα πρέπει να έχετε το ποσό σε μετρητά.

Παραδόσεις παραγγελιών στην Κύπρο

H  επιχείρησή μας συνεργάζεται με την ταχυμεταφορική εταιρία ACS Courier . Οι παραδόσεις των παραγγελιών πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Παρασκευή, 10:00-18:00.

Η courier, θα παραδώσει την παραγγελία σας στις προαναφερόμενες εργάσιμες ημέρες και ώρες. Σε περίπτωση αδυναμίας παράδοσης την πρώτη ημέρα, λόγω απουσίας του παραλήπτη, θα επικολληθεί αυτοκόλλητο σε εμφανές σημείο στην είσοδο της οικίας, ενώ θα επιδιώξει την παράδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Εάν και πάλι υπάρξει αδυναμία παράδοσης, τότε θα προσπαθήσει να έρθει σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας, ή θα αποστείλει SMS.

Εάν η πληρωμή έγινε με αντικαταβολή, κατά τη στιγμή της παράδοσης θα πρέπει να έχετε το ποσό σε μετρητά.

Έχετε μια ερώτηση που δεν απαντήσαμε;